josefin

med huvudet fullt med skit.

Kategori: Min vardag.

Fuck it. Mitt liv är inte riktigt vad det har varit. För att prata ren svenska - mitt liv är upp och ner. Jag känner att jag får knivar i ryggen gång på gång. Jag ställer upp, förstår och respekterar. Vad får jag tillbaka? Knivar, yxor, hammare, skott och samurajsvärd i ryggen. Inte en åt gången, nej ..för helvete. Det är ju ingen match. Vi kör allt på en och samma gång, lika bra! 
Men nu är det slut på det. Tänker inte vara lika förstående längre, nu kör jag mitt eget race. Mina villkor, mina regler! Till en viss gräns. Min gräns sträcker sig långt, ibland är jag rädd för mig själv. Ändå vet jag att det är jag som i slutändan förlorar på mitt beteende. Men jag fick precis förklarat för mig att man målat upp en bild av löften man blivit lovad, sen personen i fråga bryter mot ett löfte blir man beroende av det man blivit lovad och då blir man psyko. Let's go fucking mental!
 
Funny thing is, jag har alla odds på min sida just nu, egentligen. I alla fall i one case. Vet hur fittigt detta kommer låta, men jag bryr mig inte just nu. Jävlas fel person med mig, så jävlas den personen med helt fel människa.
 
/j.
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-09-09 | 15:55:08

    <3

  • Anonym säger:
    2012-09-09 | 15:55:39

    /j

Kommentera inlägget här: