josefin

med storasyster tillbaka i mitt liv.

Kategori: Min vardag.

För ett tag sedan fick jag en total blackout. Det fanns inget stopp för mig och det kändes som att jag inte hade någon makt över huvud taget över min kropp. Jag har varit med om det förr, men den här gången var extrem och aldrig vill jag vara med om det igen. Är både glad och inte så jätte stolt över att min storasyster, Binta, fick vara en liten del av det. Dock var jag rädd och ledsen ett bra tag efter att hon inte ville prata med mig, jag trodde att hon var arg och besviken på mig så jag vågade inte ens skicka ett sms till henne och fråga om hon ville ta en cigg eller vad som helst. 
Tjejen jag gör naglar hos är en av Bintas bättre vänner, det var dessutom Binta som introducerade mig för henne, hon hade sagt till Binta sist jag var där och fixade mina naglar en dag att jag var rädd för att hon var sur på mig, eller om det var för att jag skickat ett sms som jag samlat mod till, men inte fått något svar. Fick ett svar dagen efter, och då hade hon bara glömt svara. Nu är vi back on track och jag känner att jag kan prata med henne om allt, vi är lika konstiga och finurliga som vi alltid varit. Skrattar gör vi också, massor.
Idag när jag läste hennes blogg blev jag glad. Jag var faktiskt rädd att hon inte såg mig som sin syster längre. Men hennes blogg fick mig att inse att hon faktiskt gör det. Så här stod det, och det gjorde min bra dag, ännu bättre. "Juffs kom hit å snackade lite, älskade lillasyster <3"
 
Jag har två människor i mitt liv som jag ser som systrar. Det är Millan och Binta, det är dem två som alltid funnits för mig. Jag har haft mina dispyter med både Millan och Binta, men det har alltid löst sig och det är så skönt att veta att de fortfarande är i mitt liv, båda två.
 
Utöver det här så har jag äntligen fått min älskade katt. Han ska bo hos mig för alltid. Han är här för att stanna, hos mig. Hemma hos mig. Nu är jag sambo igen och jag kunde ta mej fan inte fått en mycket bättre sambo. Okej ..han kunde kanske hjälpt till lite vad det gäller hushållssysslor, men det är okej ..I love him. Dock måste jag köpa en Teddy pläd till eftersom att min Täddi mer än gärna snor min. Men som Binta sa, köper jag en filt till han kommer han ändå bara vilja ha min ..suck. Men även det känns okej, han är trots allt min bebis. 
 
/j.
Kommentera inlägget här: